25 januari 2018

Muskelpasset börjar närma sig...

Då börjar det närma sig för en ny termin med mig Susanne och Muskel igen.

På onsdag den 31/1 kl 19:00 kör vi igen, du har väl anmält dig till mitt pass?
Om inte så skicka ett sms till mig på 0730-611742

Detta pass är ett styrkepass i grupp där vi använder oss utav skivstång, lösa vikter och gummiband.
Vi kommer att jobba med de flesta muskler som ben, armar, axlar, rygg, mage och mycket rumpa ;)

Jag har själv precis hämtat mig från min andra lunginflammation och känner att det är skönt att få komma igång med träningen igen.

Jag längtar att få se er på mitt pass på onsdag, ny som gammal deltagare.

Njut nu av helgen med mkt frisk luft och god mat så ses vi på Träningscentrum på onsdag kväll laddade för ett glatt härligt pass.


Se yaa
Susanne

1 kommentar:

Clipping Path Service sa...


Those pictures are so pretty and perfectly fall-ish! I love the soft look to them.??